FUTEBOL GAÉLICO

Jornada de iniciaçom ao futebol gaélico
Desde o Coletivo Terra organizamos para o sábado 4 de março umha jornada de iniciaçom ao futebol gaélico no campo da Gándara (Pontedeume).
Para quem nom o conheça, o futebol Gaélico, é o desporto mais jogado e seguido na Irlanda. Pouco conhecido e praticado na Galiza, mas que tivo a sua eclosom  a partir do jogo organizado pola Fundaçom Artábria e Siareir@s Galeg@s no 2012 entre as seleçons nacionais de Galiza e Bretanha.
A partir disto fôrom muitas as equipas que se criárom por todo o País, com especial destaque para as que conformam a Liga Gallaecia, a liga de futebol gaélico misto. A seguir deixamos a definiçom que elas mesmas fam no seu web sobre a liga e o futebol gaélico (http://www.ligagallaecia.org/)
“O futebol gaélico, é o desporto irlandês com mais apoio em Eire. Ademais de ser um desporto mui completo, tem os valores engadidos de fomentar o desporto de base, nom mediático, já que @s jogadores/as profissionais nom cobram, a pesar de ser ídolos. Também representa a irmandade entre um povo unido, o povo Irlandês. Nós queremos, coa liga Gallaecia, representar os mesmos valores mas engadindo-lhe o nom segregacionismo, polo que nesta liga podem jogar pessoas sem importar o género”.

Por isso desde o Coletivo Terra queremos achegar este desporto e os seus valores a Pontedeume, se estás interessada/o nom o duvides!! Vemo-nos o 4 de março às 19h30 na Gándara!!

FUTEBOL GAÉLICO