DÍA DO SAN MARTINHO

A próxima sexta-feira, 17 de março, desde o coletivo Terra co-organizamos junto com o Touporroutou, o Varadoiro e o “The Garden” umha festa de irmandade galego-irlandesa na parte alta da rua Real. Festejaremos a conhecida e tradicional festa em Irlanda do “St. Patrick´s” e como novidade introduzimos a festa do “Sam Martinho de Dume”.

Esta festa de recente criaçom, mas que já se celebra por distintos pontos do país, quer introduzir-se baseando-se na festa do Sam Patrício, mas galeguizando alguns do seus elementos clave, como a música em galego, as cervejas artesanais... etc e também socializando o pouco conhecido reino Suevo. Para isto, a Gentalha do Pichel, entidade iniciadora desta festa, elaborou um manual com distintas propostas para realizar esta festa que podedes consultar na seguinte ligaçom: https://issuu.com/comissomhistoria/docs/manual

Assim que o dia 17 contaremos com umha boa festa em Pontedeume, a partir das 19:30 haverá cerveja Irlandesa e cerveja galega (https://www.facebook.com/bandua.beer), acompanhados duns bons petiscos e às 22:00 contaremos com um concerto de folk a cargo do grupo Brúa. Vem celebrar com nós o Sam Martinho e o Sam Patrício! Vemo-nos o dia 17 na rua Real!

DÍA DO SAN MARTINHO